idre , hemma.

hhejsan!
förlåt för vi inte har bloggat men jag glömde säg att jag skulle åka till idre en veckan så nu har jag kommit hem..
Men iaf jag har haft det jätte bra och det tog 9 timmar både hem och tillbaka :o
men det var värt de. vi har haft 20- och vart jätte kallt.

Men i mån ska jag åka till Emma igen och så ska vi rida en sväng..

Och idag såldes min absolut min underbara älsklingar Alcazar och Atlet som jag har varit skötare åt i 2 och ett halvt år. så jag har varit jätte ledsen och jag har inte kunnat säga hejdå för jag har ju åkt bil hela dan :'(
Men så underbara hästar.. kommer att sakna dom JÄTTE MYCKET..
och efter domma åren vi har gått igennom så kommer det vara svårt att släppa tagen om dom... har gråtit lite idag men det gick över. Känns grymt svårt att lämna sina BÄSTA VÄNNER..

Här har ni lite bilder på dom:

Alcazar

Anonns bilden som var på blocket.

julafton

förra vintern


Puss/E

Kommentarer

Design av: t e a m i s l a n d s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback