Vi kör på detta nu !

Ja det har varit lite sisådär med mig(emma larsson).
Saker har fan inte varit som det egentligen ska ha vart men nu bläddrar vi förbi dom hemska stunderna som vart.
Har varit sjuk och annat har inte ridit på grund av det plus har haft jätte mycket prov och så ....
KÄNNS HEMSKT !
Jag har faktiskt tänkt att Emma och jag ska göra en ny design snart för denna har vi haft ett bra tag men vi ska bara fixa lite bilder och så blir det kalas !
Idag kan jag dra snappt lite fort och enkelt att jag har haft prov (jag vet intresant)
snart ska jag la ta och keka nått och sen blir det att fixa med lillemanen :D <33
min bäbis börjar bli alldels för liten för en :( <3
det känns inte så värst kul men snart ska vi nog skaffa en större ponny häst till mig :D (Y) :D
Letar som en idiot !
JAJA, men vi ses  när vi råkars ha det gött :D

Kommentarer

Design av: t e a m i s l a n d s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback