Dag 10 - Den nyaste bilden på dig själv

Dag 1 - En bild på en riktigt bra vän

Dag 2 - En gammal bild på dig själv

Dag 3 - Fem sanningar om mig

Dag 4 - I min handväska

Dag 5 - En bild som gör dig glad

Dag 6 - Mina rädslor

Dag 7 - En bild som du alltid skrattar åt

Dag 8 - Favorit film

Dag 9 - Om jag vann en miljon

Dag 10 - Den nyaste bilden på dig själv

Dag 11 - Hur ska en kille vara enligt dig

Dag 12 - Min favoritplats i vardagen

Dag 13 - Någon i din familj

Dag 14 - Senaste lyssnade låten

Dag 15 - Saker jag stör mig på

Dag 16 - Detta skulle jag vilja göra innan jag dör

Dag 17 - Favoritårstid och varför

Dag 18 - Något jag är beroende av att använda varje dag

Dag 19 - Vad jag vill bli när jag blir stor

Dag 20 - Bild på favoritplagget

Dag 21 - Mina mål/drömmar/önskningar

Dag 22 - Något jag vill ha mer än något annat just nu

Dag 23 - Mitt andranamn och vad jag tycker om det

Dag 24 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Dag 25 - Någonting jag oroar mig för

Dag 26 - En bild på ett ställe jag varit på och gärna skulle besöka igen

Dag 27 - Mitt drömbröllop

Dag 28 - En bild från förra sommaren

Dag 29 - Mitt smink och hur jag känner mig osminkad

Dag 30 - Hur min barndom varit och vad jag tycker om det

denna är nyast!

Kommentarer
Postat av: Sofia

det är bra :D

vad gör du?

2012-03-08 @ 22:33:50
URL: http://byfia.com

Design av: t e a m i s l a n d s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback