helt galet

Tjobbre..
Jag kom nyss hem ifrån Emma. Och vi har haft skit kul.
Vi hoppade i hagen. Lillan var ite pigg så jag gick in i paddocken en stund sen så gick jag till hagen igen så fick Emma hoppa Lillan lite :D

Och efter en stund när Emma hoppat Lillan en stund så när Emma hoppade så vek Lillan av nästan direkt efter hindret så Emma stället sig i sadeln och kastar sig bakåt och Lillan sticker till mig och Skakkur..

haha så man kan säga att vi har haft lite pigga hästar idag.
Lillan stack men oss ca 9
Skakkur 0

Lillan hoppade som en groda och Skakkur sen en ängel :DD
Lite fail , men aja det gick iaf.
och så kanske jag ska komma till Emma på Fredag till Lördag så ska vi hade en dag i skogen och en i hagen så vi kan hoppa lite till , det var skit kul. spesiellt på Skakkur..

Jag vågade i hoppa Lillan för hon stack iväg med mig hela tiden :o
Men jag galoppde lite , och det gick VÄLDIGT FORT
haha..

-------------------------------------------------------------------------------------------

Men nu ska jag sticka hem till min pappa för han fyllde år igår så , vi ska käka lite midda.
Men ha de bra så länge så hörs vi säker ikv..



Kommentarer

Design av: t e a m i s l a n d s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback