Långt inlägg + bilder

Jag har tidigare sakt att jag inte skulle ha tid till att blogga.
För att skolan, hästen & fotbollen tar det mycket tid till och det är inte alltid så
lätt heller när man har prov typ varje vecka...
Det är ju så att skolan går först sen hästen sen fotbollen sen måste man ju också
va med sina vänner och familj.
Plus just denna perioden har gått ifrån underbart till ett rent helvete!
Allting har förändrats och folk har förändrats. Även jag har förändrats.
Min morfar blev plötsligt väldigt sjuk och sen dess har jag varit förstörd.
Hör min mamma gråta till och från.
Mamma och pappa har hakat på mig för saker jag inte har gjort.
Det är ju så dom funkar lite även.

Livet är ändå så jävla underbart när mina vänner alltid finns där och har
nästan alltid tid till att lyssna på mina "problem" kan man säga.
Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar dom !
Alla underbara människor som vandrara på denna jord är speciela på sitt sätt och
det ska man inte klandra någon för :)
 
Det var andledningen till att jag inte har bloggat, plus det där med mina vänner kom bara
upp för att jag älskar dom ! ♥


Lite info om mitt sportlov !

Härligt har det vairt veckan började med att vara med den bästa min älskling Fjanton.
Sov hos han från söndag till måndag.
Det var mys. Underbara känsla när man lixom bara får vara nära den man älskar !
Saknat han hela veckan bara för de.. :(
För han skulle lana och jag sa jaja, då firara la jag alla hjärtans dag med Hannah då !
Så har varit med henne hela veckan 24/7 :D (sen i tisdag)
Vi har bara skrattat hela jävla tiden. I tisdag sov hannah hos mig och hon sov här tills på
 torsdag sen sov jag hos hon till fredag sen har vi varit här tills på söndag :)
Älskar dig hannah, detta har blivit minnen för livet !

Varje dag har en historia med sig kan jag säga när jag är med hannah vi har kanske kännt
varandra sen 1,5 - år snart !
kommer aldrig glömma första gången hon skulle sova hos mig hade bara varit med henne typ två gånger
innan och vi kännde knappt varand men vi klickade så jävla bra så det går fan inte att beskriva den
vänskapen vi har. Vi har ett oförstört band som ingen kan bryta !

Men just sitter jag och blir mobbad på facebook av Piraten :(
HAHA ↓ här ser ni !


Såhär kan det se ut ...

Aja idag händer väl det inte så mycket skolan antar jag ... Nä men det blir kalas !
Träffa alla idioter på munkegärde wihu !
Nä men det finns underbara där med ! :D
Sen på kvällen blir det att rida & säkert läxor !
Jag måste verkligen ta tag i skolan nu det har inte gått så värst bra hit tills så.
Nu gäller det om man vill lyckas !

Ha det gött för nu ska jag fan sova !
klockan är bara 03.10 typ ;)

Sommar kom ,instönbron !



Den bästa hannah !



Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken fin blogg ni har :)

2012-02-20 @ 17:13:13
URL: http://fawila.blogg.se/

Design av: t e a m i s l a n d s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback